Akhisar 1922 Kulübü 2. Defa Türkiye...
Reklam

Akhisar 1922 Kulübü 2. Defa Türkiye Arenasında Son 24'e Kaldı!

Akhisar 1922 U18 Takımı, Türkiye Şampiyonası 1. kademe müsabakalarını başarıyla tamamlayarak adını Türkiye genelinde son 24 takım arasına yazdırdı.

Akhisar 1922 Kulübü 2. Defa Türkiye Arenasında Son 24'e Kaldı!

Akhisar 1922 U18 Takımı, Türkiye Şampiyonası 1. kademe müsabakalarını başarıyla tamamlayarak adını Türkiye genelinde son 24 takım arasına yazdırdı.

Akhisar 1922 Kulübü 2. Defa Türkiye Arenasında Son 24'e Kaldı!
07 Mayıs 2026 - 20:31

Akhisar 1922 U18 Takımı, Türkiye Şampiyonası 1. kademe müsabakalarını başarıyla tamamlayarak adını Türkiye genelinde son 24 takım arasına yazdırdı. Böylece kulüp, aynı sezon içerisinde hem U16 hem de U18 kategorilerinde son 24 takım arasına kalma başarısı göstererek kulüp tarihinde bir ilke imza attı.
Henüz 4 yıl önce Başkan Şerafettin Kuşlar öncülüğünde sıfırdan kurulan Akhisar 1922 Spor Kulübü, kısa süre içerisinde altyapıya verdiği önem, doğru yapılanma ve gençlere duyduğu güven sayesinde Türkiye çapında dikkat çeken bir futbol kulübü haline geldi. Bugün gelinen noktada kırmızı-siyahlı ekip, yalnızca Manisa’nın değil, Türkiye’nin önemli altyapı organizasyonlarından biri olmayı başardı.
Bu tarihi başarının mimarlarından biri olan Teknik Sorumlu Resul Sarıyar ise genç oyuncular üzerindeki emeği, disiplini ve özverisiyle camianın takdirini topladı. Oyuncuların gelişiminde büyük pay sahibi olan Sarıyar, saha içinde olduğu kadar saha dışında da sporcuların karakter gelişimine katkı sağlayarak örnek bir teknik adam profili çizdi.
Şimdi kırmızı-siyahlı gençlerin yeni hedefi, Türkiye Şampiyonası’nda son 4 takım arasına kalarak Akhisar’a bir gurur daha yaşatmak olacak.

Reklam
Bu haber 3178 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 1 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI