Anahtar Parti Manisa’da Üyelik Standı Açtı
Reklam

Anahtar Parti Manisa’da Üyelik Standı Açtı

Anahtar Partisi Manisa İl Başkanlığı, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda stant açarak parti üyelik kayıtlarına başladı.

Anahtar Parti Manisa’da Üyelik Standı Açtı

Anahtar Partisi Manisa İl Başkanlığı, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda stant açarak parti üyelik kayıtlarına başladı.

Anahtar Parti Manisa’da Üyelik Standı Açtı
27 Haziran 2025 - 17:44

Anahtar Partisi Manisa İl Başkanlığı, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda stant açarak parti üyelik kayıtlarına başladı. İl Başkanı Şakircan Dinç, bu çalışmanın partililer ve gönüllülerle daha kolay bir şekilde buluşmak amacıyla gerçekleştirildiğini belirtti.
Şakircan  Dinç yaptığı açıklamada “Anahtar Parti Manisa İl Başkanlığı olarak, vatandaşlarımızın bize ulaşabilmesi ve kolayca üye olabilmeleri için 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda stant kurduk. 10 gün boyunca burada olacağız. Bu, ilimizde açtığımız ilk stant. Bundan sonra Manisa’nın 17 ilçesinde de benzer çalışmalar yaparak gönüllülerimize ulaşacağız” dedi.
Açıklamasında Manisalı hemşehrilerine de çağrıda bulunan Şakircan  Dinç, “İlçe başkanlarımız aracılığıyla tüm Manisalılara ulaşmayı hedefliyoruz. Memleketimizin kilit sorunlarına Anahtar Parti ile çözüm üretmek için herkesi partimize üye olmaya davet ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak : Haber Merkezi
 

Reklam
Bu haber 1279 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI