BAŞSAVCI ERKAYA’DAN SAĞLIKLI BESLENMEYE...
Reklam

BAŞSAVCI ERKAYA’DAN SAĞLIKLI BESLENMEYE DESTEK ZİYARETİ

​​​​​​​Dünya Şeker Tüketimine Dikkat Haftası etkinlikleri kapsamında, Akhisar İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından kurumumuzda bilgilendirme standı kuruldu.

BAŞSAVCI ERKAYA’DAN SAĞLIKLI BESLENMEYE DESTEK ZİYARETİ

​​​​​​​Dünya Şeker Tüketimine Dikkat Haftası etkinlikleri kapsamında, Akhisar İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından kurumumuzda bilgilendirme standı kuruldu.

BAŞSAVCI ERKAYA’DAN SAĞLIKLI BESLENMEYE DESTEK ZİYARETİ
26 Eylül 2025 - 16:19


Dünya Şeker Tüketimine Dikkat Haftası etkinlikleri kapsamında, Akhisar İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından kurumumuzda bilgilendirme standı kuruldu.

Bilgilendirme standını ziyaret eden Akhisar Cumhuriyet Başsavcısı Sebahattin Erkaya ve kurum müdürlerine, Diyetisyen Emel Koçoğlu tarafından şeker tüketimi ve sağlıklı beslenme konularında detaylı bilgi verildi.

Sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazandırmak ve aşırı şeker tüketiminin sağlık üzerindeki olumsuz etkilerine dikkat çekmek amacıyla gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlara bilgilendirme yapıldı.

Etkinlik süresince şekerin aşırı tüketiminin obezite, diyabet, kalp hastalıkları gibi sağlık sorunlarına yol açabileceği vurgulandı; doğal ve dengeli beslenme alışkanlıklarının önemi anlatıldı.



Haber Kaynak : haber merkezi

Reklam
Bu haber 651 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI