19 Eylül Gaziler Günü kapsamında, Akhisar Muharip Gaziler Derneği ile Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Akhisar Şubesi, ilçe protokolü tarafından ziyaret edildi.
Akhisar Kaymakamı Mustafa Can başkanlığındaki heyette; Garnizon Komutanlığı, Belediye Başkanlığı, İlçe Emniyet Müdürlüğü, İlçe Jandarma Komutanlığı ve diğer kurumların temsilcileri yer aldı. Gerçekleşen ziyaretlerde gazilere olan minnet ve şükran duyguları ifade edilirken, onların vatan uğruna verdikleri fedakârlıkların asla unutulmayacağı vurgulandı.
Dernek başkanları ve üyeleri, yapılan ziyaretten dolayı memnuniyetlerini dile getirerek, protokol üyelerine teşekkür etti. Ziyaret, karşılıklı sohbetler ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Haber : Akif Özalp
Akhisar Protokolünden Gaziler Derneklerine Ziyaret
19 Eylül Gaziler Günü kapsamında, Akhisar Muharip Gaziler Derneği ile Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Akhisar Şubesi, ilçe protokolü tarafından ziyaret edildi.
19 Eylül 2025 - 14:25
Bu haber 375 defa okunmuştur.





YORUMLAR