Manisa Büyükşehir’den Çilek Üreticilerine...
Reklam

Manisa Büyükşehir’den Çilek Üreticilerine Malç Naylonu Desteği

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı ilçelerindeki çilek üreticilerinin girdi maliyetlerini azaltmak amacıyla yüzde 75 hibeli malç naylonu desteği sağladı.

Manisa Büyükşehir’den Çilek Üreticilerine Malç Naylonu Desteği

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı ilçelerindeki çilek üreticilerinin girdi maliyetlerini azaltmak amacıyla yüzde 75 hibeli malç naylonu desteği sağladı.

Manisa Büyükşehir’den Çilek Üreticilerine Malç Naylonu Desteği
22 Haziran 2026 - 10:42

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı ilçelerindeki çilek üreticilerinin girdi
maliyetlerini azaltmak amacıyla yüzde 75 hibeli malç naylonu desteği sağladı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı, koordinasyonunda
Salihli’nin Gökeyüp Mahallesi ile Köprübaşı ilçesinde çilek üreticilerine yönelik destek projesi
hayata geçirildi. Düzenlenen teslim programında, toplam 73 üreticiye her biri yaklaşık bir
dönümlük araziyi kaplayacak uzunlukta olan malç naylonları dağıtıldı. Dağıtım programına
Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler
Dairesi Başkanı Yılmaz Usta ve çok sayıda üretici katıldı.
“Üretim Maliyetlerini Azaltmak İçin Çalışıyoruz”
Programda konuşan Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, kendisinin de bir üretici olarak
tarım sektörünün yaşadığı zorlukları yakından bildiğini belirterek şunları söyledi: “Üretim
maliyetlerine bir nebze olsun katkı sağlayabilmek adına, Büyükşehir Belediye Başkanımızın
öncülüğünde ve bürokratlarımızın desteğiyle tarımdaki en büyük girdi maliyetlerini en aza
indirecek yardım çalışmalarımız hızla devam ediyor. Hepimize hayırlı olsun. Bölgemizin
kendine has kokusu ve lezzetiyle öne çıkan Gökeyüp çileklerini, el birliğiyle bölge halkımızın
tüketimine arz etmeyi sürdüreceğiz.”
“Hedef Kitlemiz Küçük Üreticiler”
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta ise bütçe
imkanlarını en doğru şekilde değerlendirmek adına küçük üreticiye odaklandıklarını
vurgulayarak şöyle konuştu: “Malç naylonu desteğimiz; Çiftçi Kayıt Sistemi’ne (ÇKS) kayıtlı
ve 4 dönümün altında çilek üretim alanına sahip üreticilerimizi kapsıyor. Bütçe imkânları ve
artan maliyetler nedeniyle Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak hedef kitlemizi küçük
üreticiler olarak belirledik. Sizlerin üretime devam edebilmesi adına, meclis kararımız
doğrultusunda maliyetin yüzde 75’ini hibe olarak karşılıyoruz. Taleplere göre üreticimizin
yanında olmaya devam edeceğiz.”
Üreticilerden Teşekkür
Sağlanan destekten duydukları memnuniyeti dile getiren yerel temsilciler ve üreticiler,
belediye başkanlarına teşekkürlerini iletti.
Gökeyüp Mahalle Muhtarı Ramazan Özdemir: “Bugün mahallemizde çilek malçlama
naylonu dağıtılıyor. Başta Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu olmak
üzere, Salihli Belediye Başkanımız Mazlum Nurlu’ya ve tüm daire müdürlerimize mahalle
halkım adına teşekkür ediyor, desteklerin devamını diliyorum.”

Salihli Belediyesi Meclis Üyesi ve Çilek Üreticisi Mesut Yüksel: “Manisa Büyükşehir
Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve ekibine çok teşekkür ederiz. Malç naylonlarımızı teslim
aldık, halkımız bu destekten son derece memnun.”

Reklam
Bu haber 215 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI