Geçtiğimiz dönemde Manisa Eczacı Odası Başkanlığı görevini yürüten Elmas Eczanesi İmtiyaz Sahibi Uzman Eczacı Duygu Elmas Mutlu, yapılan seçimde yeniden başkanlığa seçilerek güven tazeledi.
Tek listeyle gerçekleşen seçimlere, Manisa genelinden eczacılar yoğun ilgi gösterdi. Katılımın yüksek olması, meslektaşların Başkan Mutlu ve yönetimine duyduğu güvenin en somut göstergesi oldu.
Başkan Mutlu, eczacıların sorunlarına çözüm üretmek ve mesleğin geleceğine katkı sağlamak adına çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.
Haber : Akif Özalp
Manisa Eczacı Odası’nda Duygu Elmas Mutlu Yoğun Destekle Güven Tazeledi !
Geçtiğimiz dönemde Manisa Eczacı Odası Başkanlığı görevini yürüten Elmas Eczanesi İmtiyaz Sahibi Uzman Eczacı Duygu Elmas Mutlu, yapılan seçimde yeniden başkanlığa seçilerek güven tazeledi.
22 Eylül 2025 - 10:58
Bu haber 758 defa okunmuştur.





YORUMLAR