Manisa Erkek Voleybol Takımı Türkiye...
Reklam

Manisa Erkek Voleybol Takımı Türkiye Şampiyonu Oldu

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Voleybol Türkiye Şampiyonası’nda Manisa, büyük bir zafer elde etti.

Manisa Erkek Voleybol Takımı Türkiye Şampiyonu Oldu

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Voleybol Türkiye Şampiyonası’nda Manisa, büyük bir zafer elde etti.

Manisa Erkek Voleybol Takımı Türkiye Şampiyonu Oldu
01 Eylül 2025 - 16:44

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Voleybol Türkiye Şampiyonası’nda Manisa, büyük bir zafer elde etti. İl karması erkek voleybol takımı, turnuva boyunca sergilediği üstün performansla adını finale yazdırmayı başardı.
İzmir’de oynanan final karşılaşmasında güçlü rakibi Mersin’i set vermeden 3-0 mağlup eden Manisa ekibi, Türkiye şampiyonluğunu namağlup olarak kazandı. Sahada gösterdikleri kararlı mücadele ve takım çalışmasıyla Türkiye’nin zirvesine çıkan Manisalı sporcular, hem şehre hem de sporseverlere sevinç yaşattı. Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, şampiyonluk sonrası yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Bugün ikinci büyük başarımızı kutluyoruz; kız basketbol takımımızın ardından erkek voleybol takımımız da Türkiye şampiyonu oldu. Gençlerimizin sahada sergilediği performans, disiplin ve takım oyunu Manisa voleybolunun gücünü bir kez daha gösterdi. Tüm sporcularımızı, antrenörlerimizi ve emeği geçenleri tebrik ediyorum. ”dedi.
 

Reklam
Bu haber 5888 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI