Başkan Dutlulu, Selden Etkilenen Vatandaşları...
Reklam

Başkan Dutlulu, Selden Etkilenen Vatandaşları Ziyaret Etti

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli’de şiddetli yağışlar sonucu meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti.

Başkan Dutlulu, Selden Etkilenen Vatandaşları Ziyaret Etti

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli’de şiddetli yağışlar sonucu meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti.

Başkan Dutlulu, Selden Etkilenen Vatandaşları Ziyaret Etti
24 Haziran 2026 - 16:39

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli’de şiddetli
yağışlar sonucu meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret
ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti. Afetin yaralarının sarılması için çalışmaların
sürdüğünü belirten Başkan Dutlulu, afetzedelere ayni ve nakdi yardım desteği sağlandığını
ifade ederek, her koşulda vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli programı kapsamında Salihli
Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç,
Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte sel felaketinden etkilenen
vatandaşlarla bir araya geldi. Evlerinde ziyaret edilen vatandaşların talep ve ihtiyaçlarını
dinleyen Başkan Dutlulu, geçmiş olsun dileklerini ileterek destek mesajı verdi.
“Afetin İlk Gününden Bu Yana Hemşehrilerimizin Yanındayız”
Sel felaketinin ardından Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin ilk andan itibaren sahada
olduğunu belirten Başkan Dutlulu, yaraların sarılması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü
ifade etti. Dutlulu, “Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri
gidermek için tüm imkânlarımızla sahadayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız
bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere nakdi yardım ile beyaz eşya
desteği sağladık. Manisa’mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın
yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Aşure Programına Katıldı, Pazar Esnafıyla Buluştu
Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına da katılan Başkan Dutlulu, Salihli
Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunduktan sonra
pazar yerini ziyaret etti. Esnafa hayırlı işler dileyen Dutlulu, vatandaşlarla sohbet ederek
talep ve önerileri dinledi. İlçe ziyaretlerine önem verdiklerini belirten Başkan Dutlulu,
ihtiyaçları yerinde tespit ederek hizmetlerin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesi
için vatandaşlarla güçlü iletişimi sürdüreceklerini söyledi.

Kaynak : Habere Merkezi
 

Reklam
Bu haber 116 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI