Dünya Kanser Günü’nde Umut Veren Öykü:...
Reklam

Dünya Kanser Günü'nde Umut Veren Öykü: "Kontrollerimi Aksatmadım, Sağlığıma Kavuştum"

20 Yıllık Kanser Mücadelesi Umut Verdi: Erken Tanı Hayat Kurtarıyor 4 Şubat Dünya Kanser Günü kapsamında yapılan açıklamalar, kanserle mücadelede erken tanı ve düzenli kontrollerin hayati önemini bir kez daha gözler önüne serdi.

Dünya Kanser Günü'nde Umut Veren Öykü: "Kontrollerimi Aksatmadım, Sağlığıma Kavuştum"

20 Yıllık Kanser Mücadelesi Umut Verdi: Erken Tanı Hayat Kurtarıyor 4 Şubat Dünya Kanser Günü kapsamında yapılan açıklamalar, kanserle mücadelede erken tanı ve düzenli kontrollerin hayati önemini bir kez daha gözler önüne serdi.

05 Şubat 2026 - 10:04

20 Yıllık Kanser Mücadelesi Umut Verdi: Erken Tanı Hayat Kurtarıyor

4 Şubat Dünya Kanser Günü kapsamında yapılan açıklamalar, kanserle mücadelede erken tanı ve düzenli kontrollerin hayati önemini bir kez daha gözler önüne serdi. Uzman hekimler, kanserin erken dönemde tespit edilmesi halinde tedavi başarısının oldukça yüksek olduğunu vurgularken, uzun yıllardır kanserle mücadele eden bir hastanın yaşam öyküsü de umut verdi.

Yaklaşık 20 yıl önce meme kanseri tanısı alan Vesile Küçük, düzenli kontrollerini aksatmadan sürdürmesi ve doğru tedavi süreci sayesinde bugün sağlıklı bir yaşam sürdürüyor. Yapılan son tetkik ve tahlillerinin de olumlu sonuçlandığını belirten Küçük, sürecin başından bu yana hekimlerinin önerilerine titizlikle uyduğunu ifade etti.

Hekimler tarafından yapılan değerlendirmede; tüm kanser türlerinde bireylerin kendi sağlıklarını yakından takip etmesinin, tarama programlarına katılmasının ve herhangi bir belirti ya da değişiklikte vakit kaybetmeden sağlık kuruluşlarına başvurmasının büyük önem taşıdığı belirtildi. Dünya Kanser Günü’nün de bu farkındalığı artırmak adına önemli bir fırsat olduğu ifade edildi.

Yaşadığı süreci paylaşan Vesile Küçük ise, “26 yıllık meme kanseri hastasıyım. Şu anda bütün tahlil ve tetkiklerimi yaptırıyorum, her şey yolunda. Çok şükür çok iyiyim. Sağlığıyla ilgili şüphe duyan herkese, hiç çekinmeden hastaneye gelip kontrollerini yaptırmalarını tavsiye ediyorum,” diyerek vatandaşlara çağrıda bulundu.

Kaynak : Haber Merkezi

Reklam
Bu haber 561 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI