Ağaç diktiler, balon bıraktılar, el baskısı boyama yaptılar.
“2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü” etkinlikleri kapsamında Akhisar Özel Eğitim Anaokulu’nda “Farklılıklar Bize Renk Katar” programı düzenlendi ardından Orman Müdürlüğü iş birliğinde “Otizm Farkındalık Ormanı”na fidan dikildi.
Akhisar Kaymakamı Murat Kütük, Akhisar İlçe Milli Eğitim Müdürü Süleyman Erdem, şube müdürleri ve kurum müdürlerinin katılım sağladığı programda, otizm farkındalığının artması adına öğrencilerle el baskısı yapıldı. “Otizme Kırmızı Işık Yak” sloganıyla gökyüzüne temsili olarak kırmızı balonlar bırakıldı.
Programın ardından Akhisar Orman Müdürlüğü ile işbirliği halinde Yenidoğan köyü ağaç dikim alanında özel eğitim paydaşlarıyla Otizm Farkındalık Ormanı ağaç dikim etkinliği yapıldı.
Haber Kaynak : haber merkezi





YORUMLAR