Akhisargücü Akhisar belediyeyi 3-2 mağlup etti
Reklam

Akhisargücü Akhisar belediyeyi 3-2 mağlup etti

Akhisargücü Akhisar belediyeyi 3-2 mağlup etti Manisa ili Genç kızlar voleybol Ligi'nde mücadele eden Akhisargücü ile Akhisar belediye Voleybol takımları ligin ilk maçında

Akhisargücü Akhisar belediyeyi 3-2 mağlup etti

Akhisargücü Akhisar belediyeyi 3-2 mağlup etti Manisa ili Genç kızlar voleybol Ligi'nde mücadele eden Akhisargücü ile Akhisar belediye Voleybol takımları ligin ilk maçında

Akhisargücü Akhisar belediyeyi 3-2 mağlup etti
19 Ekim 2022 - 17:57

Akhisargücü Akhisar belediyeyi 3-2 mağlup etti Manisa ili Genç kızlar voleybol Ligi'nde mücadele eden Akhisargücü ile Akhisar belediye Voleybol takımları ligin ilk maçında Akhisar kapalı spor salonunda karşı karşıya geldiler müsabaka saat 18:00 de başladı İlk sete iyi başlayan mor beyazlı filenin sultanları ilk seti 25-17 alarak durumu 1-0 yaptı ikinci seti 25-19 alan Akhisar belediye durumu 1-1 yaptı üçüncü setide 25-22 alan Akhisar belediye durumu 2-1 yaptı dördüncü sette üstünlüğü ele geçiren Mor beyazlı filenin sultanları dördüncü seti 25-8 alarak durumu 2-2 yaptı ve müsabaka 5 sete uzadı çekişmeli geçen 5 seti Akhisargücü 15-13 alarak müsabakadan 3-2 ayrılan taraf oldu

Reklam
Bu haber 939 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
Manisa BBSK’de başkan değişti Görev Alper Ayan’a geçti
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI
BÜYÜKŞEHİR’İN AKHİSAR PROJELERİ HIZ KAZANDI