Akhisar Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Cumhuriyet Halk Partisi Manisa Milletvekili A. Vehbi Bakırlıoğlu'nu Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde ziyaret etti. Başkan Dutlulu, Bakırlıoğlu ile samimi bir ortamda sohbet etme fırsatı buldu ve bu ziyaretin ardından misafirperverliği ve hoş sohbeti için teşekkür etti.
Ziyaret sırasında Akhisar ve Manisa'ya dair konuların yanı sıra ülke gündemi ve yerel sorunlar üzerine de görüş alışverişinde bulunuldu. Başkan Dutlulu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Manisa Milletvekili Bakırlıoğlu'nun TBMM’deki çalışmalarına başarılar dilediğini ifade ederek, kendisine gösterdiği ilgi için teşekkürlerini sundu.
Başkan Dutlulu'dan CHP Manisa Milletvekili A. Vehbi Bakırlıoğlu'na Ziyaret
Akhisar Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Cumhuriyet Halk Partisi Manisa Milletvekili A. Vehbi Bakırlıoğlu'nu Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde ziyaret etti.
10 Ekim 2024 - 18:32
Bu haber 592 defa okunmuştur.





YORUMLAR